måndag 30 augusti 2010

Får jag presentera :-)

......min planteringsbänk som jag snickrade ihop i våras. Jag började med en mindre variant av en lastpall och sen fyllde jag på med virke från mamma. Hon har också en himla bra snickarverkstad så jag stannade där och snickrade ihop min skapelse.







Jag hittade på eftersom efter lite tips från andras bloggar vad man kunde tänkas behöva, eftersom jag inte har nån större erfarenhet själv av det behovet.
En hylla längst upp för små ting.



Så det blev det.



En gallerhylla under bänken för förvaring.



Lite färg...



...och egenhändigt tillverkade krokar längst upp.

Nöjd och rätt stolt över resultatet.
Bänken har används relativt flitigt i sommar, sommaren gick ju så fort....igen.

Jag gillar hösten. Den är välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar