söndag 22 augusti 2010

I morgon - rond två!

..ännu en vecka har gått. En händelserik sådan förvisso, på många sätt, men inte på det viset jag ville att det skulle ske. Jag har ännu en söndag med hopp och tillförsikt inför morrondagen.

Tänk att en vecka kan gå så snabbt och ändå så långsamt!

AV EN HÄNDELSE läste jag mitt horoskop i morgontidningen under veckan, vi har inte ens tidningen så jag bara råkade slå upp den, just den dagen.

Så här står det:
"Oroa dig inte! Det tjänar ändå inte något till. Försök se positivt på tillvaron".
Ett tecken! En uppmaning! Just dagen innan hade ORON tagit över för en stund.

Ett horoskop i morgontidningen är inte något jag lever direkt, men detta var klockrent.
Så då slutade jag oroa mig, en liten stund.

I morron är alltså en ny dag och nya möjligheter.

Nu går jag nog och nattar mig, inväntar den och läser färdigt min bok av KARIN ALVTEGEN: SVEK.

Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar