onsdag 1 september 2010

Det blev en solig första septemberdag!

Inte för att jag använt mig av den, då jag mest legat och läst och sovit om vartannat. Jag hämtade posten, och hämtade mig ett äpple på trädet... det var väl det jag tog för mig av solen idag. Känner mig bättre än i går, hostan sitter fortfarande fast och låter illa men det har lättat i bröstet. Lilla M har varit på lekis efter sin förkylning och kära mormor hämtade henne där så de fick en stund tillsammans på eftermiddagen. Det blev en lång dag för henne och nu sover hon gott. Imorgon, om jag orkar ska vi göra en Pinjata som Lilla M önskat sig till sitt kalas i början av oktober, eftersom jag aldrig gjort någon sådan måste vi provgöra en innan det riktiga kalaset. Det blir spännande!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att hjälpa dej idag.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Provar att skicka igen. Gick nu in på en annan profil. Vet inte om detta är nåt nytt men har aldrig sett det förr.

    Ska nu försöka få lite jobb gjort, fryser som attan om händerna sen vi stod ute.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Gick bättre att skicka nu men fick trycka 2 gånger på skicka innan det gick iväg.

    Nej måste skriva i bloggens namn och hela adressen igen....nåt fel är det.

    Kram igen.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för din kommentar!
    Så kul att du börjat blogga. Jag har inte hållit på så länge heller, började på nyårsafton.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera