söndag 6 mars 2011

Long time....no see...

Här händer inte mycket...alls.
Har fullt upp med att greja med allt och inget, har även en massa bilder som jag ville redigera och så kommer jag inte längre, eftersom jag vill gå en bildredigeringskurs typ Power point.

Jag håller åxå på att skapa mig en hemsida för mina skapelser, tycker att det är lite svårt att få till det så jag återkommer när jag skapat den klart. Innebär att en av dessa sidor inte får fullt så mycket uppmärksamhet som den borde. Jag är så sugen att prova på bara:-)

Livets bergochdalbana kör bara på upp upp upp och neeeeer....som den vill.
Så är det, å det är gott ändå.

Kram på er..om ni är där....

1 kommentar:

  1. Jag har stora barn sen brinner jag för att pyssla om lite :) Kul med kurs jag skulle med vilja gå men tar aldrig tag idet så mixar lite hemma med bilder Enkla bara .Kul att du kolla in hos mig så kul att se att det är så många som skiver .Och sen hittar jag ju na sidor och tips .

    SvaraRadera