onsdag 21 juli 2010

En tand mindre och sommarpratare



En av mina stenar som jag målade i våras i väntan på solen och värmen...
NU har vi det här hos oss!!

Underbart!!




Lilla M har själv dragit ut sin tand!
En morgon tröttnade hon visst på att den bara var i vägen så hon tog tag i den med lite papper och plockade ut den. Det hade moster F lärt henne! Lite blod kom det åxå, men det gjorde inget, det som annars är en nära-döden-upplevelse!
Hon är modig den lilla prinsessan. Vilken lycka!!

Sitter och lyssnar på dagens sommarpratare, lyssnarnas val: Tina Jansson - ALS sjuk. Mycket intressant program! Jag älskar att lyssna på dessa sommarprogram, tyvärr har jag missat för många den här sommaren. Som tur är finns det på webben och jag kan lyssna ikapp när jag har lust och tid. Annars är det underbart att gå och påta med nåt, sitta och pyssla eller göra ingenting och ha sommarpratarna på...
Jag har många härliga minnen till dessa program, på något vis kan jag associera till mycket då jag lyssnat på sommar. Det är så skönt att höra människors berättelser hur de upplever sina liv och sina fram och baksteg. Många gånger fantiserar jag om att göra ett eget och hur skulle det låta då? Jag har mycket att berätta, som de flesta....vem vet?
En dag kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar